Evenementen promoten door middel van slimme narrowcasting
Simplon & Vera zijn belangrijke poppodia’s in Groningen. Beide locaties ontvangen wekelijks vele bezoekers voor een divers aanbod aan optredens. Per genre verschilt de doelgroep, om hierop in te spelen is een “slim” narrowcasting systeem ontwikkeld.
Narrowcasting op maat
Door middel van narrowcasting kun je je doelgroep doelgericht bereiken. Voor poppodia’s Vera en Simplon in Groningen hebben wij een narrowcasting systeem op maat ontwikkeld.
Slimme narrowcasting
Ter promotie van optredens en diverse acties hangen er in beide poppodia’s diverse schermen waarop content getoond kan worden. De aanbevolen evenementen die op de schermen worden weergegeven aan de bezoekers worden afgestemd op de optredens die plaatsvinden.
Gerelateerde aanbevelingen
Het narrowcasting systeem wat wij voor Simplon & Vera ontwikkeld hebben houdt namelijk rekening met de optredens die op een bepaalde avond plaatsvinden. Zo zullen er tijdens een hiphop optreden automatisch evenementen uit hetzelfde genre getoond worden.
Narrowcasting gekoppeld met bestaand CMS
Doordat we het systeem gekoppeld hebben aan de al bestaande websites is dit een volledig automatisch systeem. Zodra een optreden is toegevoegd aan de website zal het systeem automatisch gerelateerde optredens tonen op een geschikt moment. Dit scheelt veel tijd. Dat noemen wij pas slim!
Opdrachtgever Vera & Simplon
Branche Horeca
Producten Narrowcasting